Mi az a távfelügyelet pontosan?

Cégünk kizárólagosan a Multi Alarm Zrt. partnereként az ő szolgáltatásukat ajánlja, piacvezető szerepüket a szolgáltatás minőségével érték el. A távfelügyelet röviden annyit jelent, hogy az általunk telepített riasztórendszer nem csak a helyszínen jelzi hangos riasztással a betörési kísérletet, hanem ezeket a jelzéseket továbbítja egy diszpécser- vagy távfelügyeleti központba is. A távfelügyeleti kommunikáció GPRS átjelző használatával valósul meg, melynek fő előnye, hogy folyamatos kapcsolatot tart fenn védett ingatlan és a központi vevőegység között. A GPRS előnye, hogy a központ értesül a hálózatról történő leszakadásról is, ezzel is növelve a biztonsági szintjét a szolgáltatásnak. A távfelügyeleti központban a diszpécser a szolgáltatástól függően kivonuló járőr egységet küld a helyszínre és értesíti a szerződésben megadott értesítendő személyeket. Az intézkedés végén ismételt telefonos értesítés következik, ahol a diszpécserek ismertetik a védett objektumnál tapasztaltakat a megrendelővel. A betörési eseményeket zónásítva továbbítja a riasztórendszer a felügyelet felé, azaz behatárolható, hogy melyik érzékelő generálta a jelzést. Így célirányosan tudják a kivonuló egységek tagjai az ingatlant megközelíteni. A betörésjelzések mellet a távfelügyelet műszaki információkat, hibajelzéseket is fogad, így nem fordulhat elő, hogy egy hibásan működő riasztó miatt sikeres betörési eseményt kell elkönyvelnie a megrendelőnek. A műszaki jelzések ismerete sok esetben már a betörési esemény felkészülési szakaszában meggátolja, hogy tényleges behatolás történjen. A diszpécserek értesítik a megrendelőket az áramkimaradásokról, így az a behatoló, aki azt várja, hogy a riasztó rendszer akkumulátorai lemerüljenek, az szembesülni fog azzal, hogy a megrendelő gondoskodott a villanyóra ellenőrzéséről és a biztosítékot visszakapcsolásáról. A távfelügyeleti központba beérkező hibajelzéseket a riasztórendszert telepítő cégeknek is megküldi a műszaki támogató központ, így nem csak a megrendelő, hanem a karbantartó is értesül a felmerült megoldandó hibákról. A riasztórendszer a betörésjelzések és műszaki hibajelzések mellett egyéb riasztásként kezelendő jelzéseket is képes fogadni. Ezek a jelzések a szabotázsjelzések, melyek a rendszer önvédelmi mechanizmusát erősítik azzal, hogy le is tudja közölni a felügyelő központba. A riasztórendszer életvédelmi funkciói, akkor is működnek, ha az nincs beélesítve. A kezelő egységekről indítható direkt módon orvos hívás, tűzjelzés és pánikriasztás is. Itt tudjuk programozni, hogy a helyszínen némariasztásként ne szólaljon meg a hangjelző. A pánikriasztás esetében a távfelügyeleti intézkedés módja is megváltozik. Ez azt jelenti, hogy nem hívják fel telefonon a megrendelőt, mert elképzelhető, hogy ezzel tennék világosság a behatolónak, hogy már úton van a segítség. A stresszes szituáció miatt elképzelhető, hogy hirtelen harag miatt tettlegességig is elmenne a behatoló személy.

A Multi Alarm Zrt. szolgáltatási szerződése egyedi védelmi jelszavak megadását is kéri szerződéskor, melyek a következők:

Normál jelszó, melynek a segítségével lemondhatják a riasztást, amennyiben Önök okozták. Ezeknek a jelszavaknak is külön szintet tudnak adni, azaz egyes jelszavakkal szerződési adatokat is tudnak módosítani, egyes jelszavakkal pedig csak riasztás lemondási jogosultságuk lesz. Ezt főleg a céges megrendelőnk szokták kihasználni.

Ellenjelszó, mely azt a célt szolgálja, hogy Ön, a megrendelő megbizonyosodhasson arról, hogy valósan a távfelügyeleti diszpécserrel beszél telefonon. Ez tapasztalataink alapján egyedi szerződésbeli lehetőség, mely szintén azt jelzi, hogy a Multi Alarm Zrt. szolgáltatása részleteiben is végiggondolt döntések alapján működik.

Csapda jelszó, mely azokban a helyzetekben hasznos, amikor a megrendelőt támadás éri és kényszerítés hatására történik meg a riasztás lemondása. A kényszerjelszó vagy csapdajelszó bemondása esetén a diszpécserek illedelmesen elköszönnek, viszont az intézkedés folytatódik. Így a rablás elkövetője tudta nélkül Önnek már érkezik a szakképzett segítség.

Bármilyen további kérdés esetén állunk rendelkezésére, szívesen fogadjuk elektronikus levelezési címünkön info@elitalarm.hu , hogy tovább bővíthessük az általános kérdések körét oldalunkon.

Riasztórendszerek

Riasztók vezetékes és vezeték nélküli megoldássokkal.

AJÁNLATKÉRÉS

Kamerarendszerek

Full HD és IP kamerás biztonsági kamera rendszerek.

AJÁNLATKÉRÉS

Távfelügyelet

Piacvezető távfelügyeleti szolgáltatás lakossági és üzleti ügyfelek részére.

AJÁNLATKÉRÉS

Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk